Pedagoginja

Pedagoginja Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar:
Ornela Malogorski, prof., stručna suradnica izvrsna savjetnica

ornela Malogorski

tel: 043 243 998
e-mail:ornela.malogorski@skole.hr
stranica: https://ornela-malogorski.weebly.com/
Radno vrijeme:
ponedjeljak, srijeda, petak: 8,00 do 14,00
utorak, četvrtak: 11,00 do 17,00
(ovisno o potrebama škole, moguća je izmjena)

– voditeljica Županijskog stručnog vijeća za Građanski odgoj i obrazovanje u korelaciji s međupredmetnim temama Bjelovarsko-bilogorske županije

Pedagoginja je dostupna učenicima i roditeljima radnim danom putem “chata” u aplikaciji Microsoft Teams te putem e-maila ornela.malogorski@skole.hr ili osobno u školi.

Školsko istraživanje: MEDIJSKA PISMENOST.

Anketa je provedene u okviru projekta UM (Učimo medije) u travnju 2024. godine u prvim razredima. Sudjelovalo je 54 učenika. Anketu je osmislila pedagoginja, a pomogle su učenice Lea Oštrić i Martina Kopanji iz 3. b razreda. U provedbi ankete pomogli su razrednici prvih razreda: Spomenka Bohaček, Natalija Konir Ladović i Dario Elijaš.

PONAŠANJE U VIRTUALNOJ UČIONICI ILI “NETIQUETTE”
Ponašanje_u_virtualnoj_učionici_ili_„Netiquette“.pdf
https://sway.office.com/PmHsw0THakh28RuF?accessible=true&fbclid=IwAR3ChALZG5RedfmZoCzdnTFa8F26xzejsm5AuiE02DfaCC_P5V70NtGGF4c

SHE ŠKOLE, Izvješće o provedbi aktivnosti u šk. god. 2022./23., Vela Luka (lipanj, 2023.)

UPUTE I SAVJETI UČENICIMA ZA AKTIVNO SUDJELOVANJE U ONLINE NASTAVI
UPUTE_učenicima_onlinenastava.pdf

Za učenike, nastavnike i roditelje:

Konflikti
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/konflikti_ornela_malogorski_14_4_2020.pdf

Nasilje u vezama
radionica: https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/nasilje_u_vezama_on_line_radionica_ornela_malogorski_19_4_2020.pdf
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/nasilje_u_vezama_15_9_2019.ornela_malogorski.pdf

Stop nasilju
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/stop_nasilju_ornela_malogorski_10_1_2020.pdf

Učenje – video materijali – Boris Jokić
Kako brže, bolje i lakše učiti? https://www.youtube.com/watch?v=ejJZUyz7gRk
Strategije aktivnog čitanja, 2. dio https://www.youtube.com/watch?v=wkodsd1t0Ss
Postavljanje ciljeva učenja https://www.youtube.com/watch?v=ZIznR9JK0xk
Kako se motivirati za učenje? https://www.youtube.com/watch?v=Logz9FZVCTM
Strategije aktivnog čitanja ,1. dio https://www.youtube.com/watch?v=gROuzU-PgY8
Strategije pamćenja https://www.youtube.com/watch?v=xLYexlycoAU
O emocijama i učenju https://www.youtube.com/watch?v=wHiOnq9xLzA
Ja i učenje. Kako napredovati i biti bolji? https://www.youtube.com/watch?v=xFVK1NOa1_Y

Moje potrebe
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/moje_potrebe_ornela_malogorski__1_10_2019.pdf

Pokreni promjenu – ljudska prava, brošura
https://d8c82227-2f4e-4b8a-bd8d-291b39e1697d.filesusr.com/ugd/7800c6_a5f991bb53b047ddb48fd0a844f1a127.pdf

Učenje
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/u%C4%8Denje_ornela_malogorski_2_10_2019.pdf

Učenje temeljeno na problemu
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/problemska_nastava_ornela_malogorski.pdf

Terenska nastava u srednjoj školi
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/terenska_nastava_u_srednjoj_%C5%A1koli_ornela_i_dario_malogorski_studeni_2019.pdf

Video materijal o prevenciji nasilja u vezama mladih: https://ss-trgovacka-bj.skole.hr/prevencija-elektronickog-nasilja-video-materijali/

Rezultati istraživanja stavova učenika, nastavnika i roditelja, lipanj/srpanj 2022.

Rezultati istraživanja u školskoj godini 2020./2021. – Izvješće

REZULTATI ISTRAŽIVANJA – Stavovi nastavnika_ 20_6_2021
https://drive.google.com/file/d/1emSn_DUAJaDeAWChng-tRaHVrD3uvFIM/view?usp=sharing

REZULTATI ISTRAŽIVANJA – Stavovi učenika o školi, učenju, nastavi ,20. 6. 2021.
https://drive.google.com/file/d/1HzhjzoBlCU9yNLUyNi_Pqt-HSW46fqzI/view?usp=sharing

REZULTATI ANKETE ZA RODITELJE – Stavovi o školi 20. 6. 2021.
https://drive.google.com/file/d/1vSjvUlKaGyPGPQ4voxxKiqlAFUcA1bj3/view?usp=sharing

Istraživanje Pokreni promjenu – Glas učenika (Start the change), siječanj, veljača 2021.
https://drive.google.com/file/d/1pTC84Ho2igDilCe0aNw6P_OzyI1AO-C8/view?usp=sharing

Rad na projektu Isključi rodno uvjetovano nasilje u školama, 22. veljače 2021.
– izrada edukacijskog videa o tome kako poučavati o RUN u školama
https://drive.google.com/drive/folders/1dDYkQqr_oVHUjQtskbTGQTB2kawNzumt?usp=sharing

Primjeri prakse:
Rad pedagoga na projektima, 27. 5. 2021.
Ornela_Malogorski_Rad_pedagoga_na_projektima.mp4

Suradnja roditelja i škole, 11. 6. 2021.
Suradnja_roditelji_škola_Ornela_Malogorski_11_6_2021.pdf

Tko su pedagozi i čime se bave?
Pedagozi se bave proučavanjem i istraživanjem područja odgoja i obrazovanja te primjenom tih spoznaja u različitim okruženjima. Spoznaje iz spomenutih područja koriste, kako bi unaprijedili kvalitetu života pojedinca i društva u cjelini.

Unapređenje odgojno-obrazovnog procesa u školi jedna je od osnovnih zadaća školskog pedagoga, pri čemu je nužno poznavanje načina funkcioniranja škole i školskog sustava. U suradnji s učiteljima i drugim stručnim suradnicima, pedagog sudjeluje u planiranju godišnjeg rada škole, pripremanju i realizaciji školskog odgojno-obrazovnog programa te je odgovoran za njegovu evaluaciju. Vrednuje odgojno-obrazovne rezultate, provodi studijske analize, istraživanja i projekte te skrbi o stalnom stručnom razvoju nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi. Definira i primjenjuje postupke za utvrđivanje i poticanje motivacije za učenje kao i utvrđivanje i unapređenje socijalnih odnosa u razredu. Također radi na planiranju i realizaciji stručnog usavršavanja nastavnog osoblja, roditelja i samih učenika (predavanja, radionice i sl.).
Najveći dio poslova pedagoga uključuje savjetodavni rad i pružanje stručne pomoći djeci, roditeljima i nastavnicima. U suradnji sa Zavodom za zapošljavanje odgovoran je za organizaciju i pružanje usluga profesionalnog usmjeravanja učenika (profesionalno informiranje i savjetovanje). Surađuje sa drugim institucijama i organizacijama koje se bave djecom, mladima, obiteljima te odgojem i obrazovanjem. Sudjeluje u javnoj i kulturnoj djelatnosti škole, član je različitih povjerenstava u školi i izvan nje.
Pedagog identificira darovite učenike te radi na prilagođavanju programa obrazovanja koji će poticajno djelovati na razvoj djetetovih potencijala. U suradnji s nastavnicima i drugim stručnim suradnicima radi na uključivanju, odnosno integraciji učenika s teškoćama u razvoju.
Pedagog se bavi proučavanjem i unapređivanjem kulture planiranja i provođenja slobodnog vremena, s posebnim naglaskom na uspješnije oblikovanje slobodnog vremena mladih u školi i drugim obrazovnim ustanovama.
Također, dužan je redovito voditi pedagošku dokumentaciju.

Znanja, vještine i poželjne osobine
Pedagog bi prije svega trebao biti empatičan i imati interes za ljude i njihovo ponašanje. S obzirom da je u stalnoj interakciji s ljudima, bitne su dobro razvijene interpersonalne i komunikacijske vještine. Strpljivost i samostalnost u radu, kreativnost te vještine grupnog rada, analitičko mišljenje i sposobnost kritičkog mišljenja, nužni su za uspješno obavljanje poslova pedagoga. Timski rad i interdisciplinarni pristup nezaobilazni su zbog stalne suradnje s drugim stručnim suradnicima i institucijama. Pored ovih karakteristika osobnosti, važno je imati znanja i vještine pedagoškog savjetovanja i psihologije (posebice razvojne psihologije). Također je potrebno poznavati različite teorije odgoja i obrazovanja, kao i teorijske i praktične posljedice djelovanja različitih karakteristika osobnosti i sposobnosti učenika. Pedagog bi trebao poznavati psihodinamiku odnosa među članovima obitelji i njezin utjecaj na odgoj.

Poznavanje didaktičko metodičkih pristupa u obrazovanju, nužno je za rad u odgoju i obrazovanju. Stalna edukacija i usavršavanje pedagoga bitna je zbog novih trendova u učenju.
Poslovi pedagoga često uključuju educiranje roditelja, učenika, nastavnika ili drugih stručnih suradnika.

Skip to content