Uloga procesa samovrjednovanja u školskim ustanovama.
Osiguranje i unaprjeđenje kvalitete dobilo je na važnosti za ustanove koje pružaju strukovno obrazovanje i osposobljavanje diljem Europe, od svibnja 2004. godine, kada je Europska komisija ratificirala Zajednički okvir za osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju.
Samovrjednovanje, jedan od instrumenta razvoja i osiguranja kvalitete ustanova za strukovno obrazovanje, zapravo je unutrašnji pogled na razvojne procese u Školi i daje poticaj za proces preobrazbe koji omogućuje svjesnije promišljanje o problemima i akcijama školske zajednice, a ostvaruje se kroz preuzimanje odgovornosti za unaprjeđenje vlastite djelatnosti kako bi se osiguralo što bolje obrazovanje koje se daje korisnicima – učenicima.
Pristup procesu samovrjednovanja usmjeren je na stvaranje i razvoj nove dimenzije kvalitete, a njegovo provođenje potiče stvaranje partnerstava i razmjenu iskustava između njih samih, lokalne zajednice i tržišta rada.