Samovrjednovanje u KTŠ

Datum objave: 25. kolovoza 2022.
Kategorija: Samovrednovanje

Provođenje procesa samovrjednovanja u Komercijalnoj i trgovačkoj školi Bjelovar.

Komercijalna i trgovačka škola Bjelovar sustavno provodi samovrjednovanje unutar ustanove putem anketa za učenike, nastavnike i roditelje već duže vrijeme, a u procesu e-Kvalitete sudjeluje već drugu godinu zaredom.
U procesu samovrjednovanja sudjeluju svi dionici Škole i Povjerenstvo za kvalitetu ga provodi na svim razinama – od analize provođenja nastavnog procesa do suradnje s lokalnom zajednicom – kroz 6 prioritetnih područja i područja kvalitete u strukovnom obrazovanju i obrazovanju odraslih.
Prioritetno područje 1 – Planiranje i programiranje rada
Prioritetno područje 2 – Poučavanje i podrška učenju
Prioritetno područje 3 – Postignuća učenika i ishodi učenja
Prioritetno područje 4 – Materijalni uvjeti i ljudski potencijali – profesionalni razvoj radnika ustanove
Prioritetno područje 5 – Suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje – suradnja s ostalim dionicima – promicanje ustanove
Prioritetno područje 6 – Upravljanje (ustanova i kvaliteta)

Za svako prioritetno područje odgovara se na skup relevantnih pitanja i sve se podupire dokazima o provođenim aktivnostima. Također se izrađuje i KREDA-analiza, odnosno za svako prioritetno područje treba se konkretno navesti: Čime se možemo pohvaliti u našoj ustanovi?, S kojim se teškoćama susrećemo?, Koji su naši neiskorišteni resursi?, Što nas koči u napretku?, Što možemo napraviti da budemo još bolji?, Tko nam može pomoći u napretku?, Koliko je dobra naša ustanova?
Odgovaranjem na ta pitanja, dolazi se do konkretnih ideja i ciljeva koje želimo ostvariti u daljnjem radu Škole. Nadalje, na temelju završne KREDA-tablice, Povjerenstvo za kvalitetu sastavlja opće izvješće o samovrjednovanju ustanove i plan unaprjeđenja i svi rezultati unose se u internet aplikaciju e-Kvalitete.

Uz swot analize koje izrađuju nastavnici provode se i istraživanja stavova učenika, nastavnika, roditelja i poslodavaca (mentora) na praksi učenika. Anketne upitnike kreira, osmišljava, provodi, obrađuje i prezentira pedagoginja Ornela Malogorski.

REZULTATI ISTRAŽIVANJA 2024. – Stavovi učenika, Stavovi nastavnika. Stavovi roditelja

REZULTATI ISTRAŽIVANJA 2023. – Stavovi učenika, Stavovi nastavnika. Stavovi roditelja

REZULTATI ISTRAŽIVANJA 2022. Stavovi učenika. Stavovi nastavnika. Stavovi roditelja

REZULTATI ISTRAŽIVANJA 2021 Stavovi učenika. Stavovi nastavnika. Stavovi roditelja

Pročitajte još

Skip to content