Na Proljetnoj školi HPKZ-a predstavljen rad naše škole

Datum objave: 22. travnja 2024.
Kategorija: Ostalo

Najstarija i najbrojnija organizacija koja okuplja pedagoške radnike svih profila Hrvatski pedagoško-književni zbor svake godine organizira stručno-znanstvene skupove s iznimno aktualnim temama. Ove godine Proljetna škola HPKZ-a održana je u Opatiji 15. i 16. travnja. Tema je bila Napredak odgojno-obrazovne prakse. Sjajno organizirano, a izvrsni predavači/ce obogatili su ovaj skup koji je prilika za predstavljanje primjera dobre prakse naših vrtića i škola. Skupu su se uz bivšeg predsjednika prof. dr. sc. Nevia Šetića i sadašnju predsjednicu mr. Ljiljanu Klinger obratili prof. dr. Iva Ivanković, državna tajnica MZO-a-. Zatim je v. d. ravnateljica AZOO Darija Kordić predstavila preventivnu strategiju Agencije za odgoj i obrazovanje, a prof., prof. dr. sc. Mario Baić, dekan Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu govorio je o problemu pretilosti kod učenika te najavio novosti vezane za antropometrijska mjerenja u vrtiću i školi. Zatim je dr. sc. Antonija Puljić iz KBC Sestre milosrdnice govorila o mentalnom zdravlju djece i mladih s naglaskom na problem alkoholizma. O važnosti hrvatskog jezika i o Zakonu o hrvatskom jeziku koji je govorio je prof. dr. sc. Marko Alerić te Miro Gavran u ime Matice hrvatske. Bila je to prilika da saznamo više o tome kako je došlo do toga da 26. siječnja 2024. Hrvatski sabor izglasa Zakon o hrvatskom jeziku, kojim se po prvi put u povijesti uređuje pitanje službene i javne uporabe hrvatskog jezika te osigurava sustavna i stručna skrb o njemu. doc. dr. sc. Danijela Blanuša Trošelj sa Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti govorila je o profesionalnoj etici, a Marko Šimić, prof. i dipl. ing. Zvonim Stanić iz Profil Klett predstavili su nove google alate i mogućnosti za škole. Predstavljena je i knjiga Hrvatski između nas autorice Tamare Gazdić Alerić.

Pedagoginja Ornela Malogorski, prof. govorila je o važnosti poticanja mladih za ulogu aktivnih građana u predavanju Glas učenika kao pokretač promjena u školi na primjeru Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar te prikazala rad na ispitivanju stavova učenika kroz proces samovrednovanja, provedbu fokus grupa s učenicima te sudjelovanje u projektima Da sam ja netko i Pokreni promjenu u kojima je škola sudjelovala u suradnji s Forumom za slobodu odgoja.

OM

Pročitajte još

Skip to content