Pedagoške radionice kojima učenike potičemo na promišljanje o sebi i svojim stavovima, postupcima i ponašanjima, ali i ljudima koji ih okružuju, uvijek su dobro prihvaćene. 18. listopada pedagoginja Ornela Malogorski vodila je dvije radionice s učenicima 1. a i 1. b razreda na temu ljudskih potreba i načina njihova zadovoljavanja. Kroz nekoliko interaktivnih vježbi i različitih metoda izražavanja učenici su analizirali svoje potrebe, razmjenjivali iskustva s vršnjacima, vježbali komunikacijske vještine i timski rad. Prepoznavali su potrebe koje su im važne za život, zadovoljstvo i sreću te su analizirali fiziološke potrebe i psihološke potrebe te navodili primjere. Osvrnuli su se i na osobne izbore, načine donošenja odluka, odgovornosti koje imaju u svakodnevnim situacijama. Na kraju, slikovito su se izrazili kroz “stablo potreba” o tome kako vide svoje potrebe, koje dobro zadovoljavaju, a na kojima još mogu puno raditi da. Uvidjeli su i kako nezadovoljavanje psiholoških potreba može utjecati na njihov život i odnose s drugima.
Osim što smo učili dobro smo se i zabavili. Brzo je prošlo vrijeme, a radionicu su ocijenili izuzetno korisnom i zanimljivom i poželjeli još sličnih radionica.
U provedbi radionice pomogle su razrednice Spomenka Bohaček i Natalija Konir Ladović.
Ornela Malogorski