U okviru nastave Poznavanja robe učenici u drugom razredu usvajaju znanja o papiru. Osim teoretskog dijela učenici imaju mogućnost naučiti ručno izraditi papir.
U uvodnom dijelu radionice održane 27. studenoga 2024. saznali su nekoliko zanimljivih podataka o odnosu iskorištavanja drveta i proizvodnji papira, odnosno činjenicu da za 1 tonu papira valja posjeći 17 stabala. Pretjerana sječa šuma, osim zdravstvenog aspekta, nije niti ekonomična te se za proizvodnju iste količine papira može koristiti stari papir postupkom recikliranja. Stoga smo prionuli na rad kako bismo od starog, iskorištenog i izrezanog papira načinili novi. Učenici su pogledali edukativni videozapis, nastao u našoj školi prije 2 godine o procesu izrade papira, kako bi im se zorno pokazalo što ih očekuje na radionici.
Prema uputama nastavnice Ivane Štiglić učenici su se podijeli u grupe, od kojih je svaka radila jednu etapu posla, a potom su se zamijenili kako bi svatko ovladao cijelim procesom. Na kraju su svi učenici 2. c razreda izradili po jedan list papira koji će se nakon sušenja i glačanja koristiti na likovnim radionicama.
Ova radionica provodi se kao oblik timske nastave u suradnji nastavnice Ivane Štiglić i knjižničarke Tatjane Kreštan. Nastavni sat pratila je i ravnateljica Nataša Vibiral.